Tuesday, June 7, 2011

Saya Gembira Bila Sayang Disisi Saya...

Hay sayang...

Apa khabar agaknya sayang sekarang? Sudah hampir 2 miggu kita tidak berjumpa... Saya amat merinduimu sayang... Saya ingin kita berada dekat bersama... Tidak seperti kini... kita berdua berada lebih 400 kilometer jauhnya... Saya tidak dapat menahan rindu saya lagi terhadap sayang... Setiap aksi pasangan kekasih dimuka bumi ini tidak kira yang berada di alam nyata mahupun di kaca televisyen, saya akan teringatkan kenangan kita bersama... Saya tidak sangka selama ini saya telah terlepas satu peluang yang amat berharga... Dan kini, bila saya dapat menikmati peluang ini, saya berjanji akan menggunakan peluang ini dengan sebaik yang mungkin... Kini saya amat marah dan dukacita dengan beberapa orang yang telah kecewakan sayang... Saya kini faham kenapa dahulunya bila sayang dan kawan saya bersatu, sayang sedih bila sayang dan dia berpisah... Sememangnya saya yang tersilap... Saya juga memberi galakkan kenpada si dia untuk berpisah dengan sayang... Maaf Sayang Kerana Telah Buat Sayang Kecewa Walaupun Bukan Kerana Saya..

No comments:

Post a Comment