Tuesday, June 7, 2011

Baby, Thanks. Because of You.... I.......

Hey Sayang... Thanks...

Sayang, terima kasih coz sayang ada untk saya selama ini... Sayang ada bila saya perlukn sayang... Sayang memang yang terbaik... Sayang, terima kasih sekali lagi... Kerana sayanglah saya bangun dari 'KEMATIAN' selama ini... Sayang telah membuka mata saya dan menunjukkan bahawa yang lepas bukanlah suatu noktah... Kini saya faham... Sayang jangan risau, kerana saya tak akan meninggalkan sayang disaat sayang memerlukan saya.. Dan saya harap begitu juga dengan sayang. Tak akan meninggalkan saya disaat saya merindui sayang... Saya faham kita terpaksa berjauhan sekarang.. Tapi sayang bersabarlah... Tidak berapa lama lagi kita akan bersama semula... Sayang adalah segalanya sekarang... Sayang adalah nyawaku sekarang... Saya bahagia bersama sayang...

No comments:

Post a Comment